יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

היכרות עם סטודיו לעיצוב נטע מרקיש :)

שלום יקרים!

חלקכם קיבלתם את הניוזלטר הזה כי אתם חברים מכרים ולקוחות נוכחיים וחלקכם כי שמעתי עליכם מלקוחות או פגשתי ברשת ומשם הדרך להיכרות היא קצרה- אם אהבתם את המוצרים שלי בתמונות ורוצים להתעניין לגביהם, ואתם גם ככה משתמשים במוצרים האלה- פנו אליי במייל או בטלפון ותהפכו אותי לספקית שלכם בכל מה שקשור לתמונות, אלבומים, מסגרות, ברכות, דפוס דיגיטלי ועיצוב ידני. אני מבטיחה לכם שהמוצרים שלי יהיו הכי מעוצבים ומקוריים ממה שראיתם בזמן האחרון, והמחירים- מדהימים, כי אני עובדת הרבה על איכות מעולה וייצור אפקטיבי- מלבד העיצוב אלה הם יעדים מרכזיים של הסטודיו שלי.

הסטודיו מתמחה כעת בעיצוב ייחודי לאלבומים, מעמדי תמונות ומסגרות. כל המוצרים עשויים מבדים רכים בטקסטורות והדפסים צבעוניים ומיועדים כמתנה לילדים ותינוקות, למשפחה, לעיצוב חדר הילדים, מתנה בגני הילדים, כמוצרים משלימים לצלמים, מוצרים לאירועי חברה או כל אירוע מיוחד אחר ומתנה לועדי עובדים. כמוצרים משלימים לדפוס דיגיטלי, למאיירים, לברכות ולציורי ילדים.
המותג הינו מקורי וכל המוצרים מעוצבים על ידי הסטודיו ומיוצרים בארץ.
כל המוצרים נבנים מאפס מחומרי גלם מקור ומתאספים לכדי מוצר סופי.
מתנות לילדים ותינוקות
וכמו שהוקמה הקולקציה הזו, יצאו לאור בקרוב גם אלבומים ומוצרים לחתונות, לילדים ונוער, פריטים לעיצוב חדר הילדים ומתחומי עיצוב נוספים ורבים שעוד נגיע אליהם.
וזה הזמן באמת לשתף אתכם באופי הסטודיו ויעדיו:
אז אמרנו עיצוב- את זה קל לראות.
ואמרנו איכות וייצור אפקטיבי- על זה אני שמה את הדגש. חלק גדול מהאתגר אחרי עיצוב המוצר, הוא לפתח ולייצר אותו בדרך הכי טובה שיש, ואם אפשר גם ללא עלויות מיותרות ובדרך הכי חכמה שיש, כך שהוא מגיע אליכם גם במחיר המינימלי שלו.
כך שאני קוראת לעסק שלי- סטודיו לעיצוב ופיתוח מוצרים.
ובהמשך יגיעו מוצרים מעץ, פורניר, קנבס, נייר, פלסטיק, בשילובים מעניינים וצורות מיוחדות.
מטרת החברה- פיתוח וייצור בארץ, שיווק לשוק הפרטי והעסקי וייצוא לחו"ל- אירופה, ארה"ב, רוסיה, יפן ויעדים נוספים.

אז למה לקנות ממני?
1. כי אני קרובה אליכם. וזה נכון גם לגבי ייצוא לחו"ל- הקירבה היא מהיכרות.
2. כי העיצובים שלי חדשים, מעניינים, יפים ומקוריים.
3. כי אני מייצרת בארץ
4. כי המוצרים שלי מתאימים לכם בייעוד ובמחיר.



בנוסף כל חודש בניוזלטר הזה אתם תקבלו מבצע חדש, כמובן לפי התקופה, אם זה מתנות לגנים- ליום המשפחה הקרב, ואם זה מתנות למשפחה- לחג החנוכה.. או בעצם לכל יום שהוא חג כמו יום הולדת או היום שבו החלטתם סוף סוף להדפיס את התמונות מהמחשב :)



אז למבצע החודש ללקוחות עסקיים יש לנו מסגרת קולאז' תמונות מתוק מתוק ליום המשפחה,
שיכול לשמש לתמונה משפחתית גדולה ותמונות אישיות במסגרות נפרדות מעוצבות במסגרת בד כותנה וסרט סאטן לתליה על הקיר.
מסגרת קולאז' מעוצבת- מתנה לילדי הגן
ועל כל רכישה של 10 מסגרות קולאז' 30*30 תקבלו 2 מסגרות קולאז' בגודל 20*30

מסגרת קולאז' מעוצבת- מתנות ליום הולדת



ולמשפחות הנפלאות שיש שם בחוץ.. יש לנו אלבום תמונות משפחתי בכריכת בד ואפשרות למקם תמונה וטקסט גם בחזית!
אלבום תמונות מעוצב-
אלבום משפחה "איזה מזל"
גודל האלבום הוא 30*30 ואיתו תקבלו במתנה מסגרת תמונה תואמת 
עם מעמד להצבה על מדף או סרט לתליה על הקיר
מסגרת תמונה מעוצבת עם מעמד- מתנה לילדים ותינוקות
מסגרת תמונה מעוצבת עם סרט סאטן לתליה


שזה בעצם מארז מקסים מקסים גם כמתנה!



שיהיה לנו שבוע נפלא ונשתמע בקרוב!
ועד אז כמובן- לשתף לשתף לשתף! בערב עם חברים, בצהריים בעבודה, ובשבת עם המשפחה. יש לי מוצרים מעולים זה נכון והם גם מצליחים בזכות עצמם, אבל הם מצליחים גם בזכותכם- כי זו עובדה ידועה- אנשים עובדים/מעסיקים/קונים מאנשים שהם מכירים ומעדיפים אותם על פני עסק אחר פשוט כי מכירים סומכים ושמעו עליהם מהמלצות אישיות.
נטע.
אלבומי ילדים מעוצבים ומתנות ליולדת למשפחה ולגני ילדים







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה